Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

torsdag den 4. november 2010

Hilsen fra Boston!

Hej! Jeg er her stadig - arbejder op en storm og endelig få alle mine hjem spørgsmål, der behandles med. Vandet vigtigste var fastsat, den elektriske service indgangen blev fastsat, og olietanken er i. Det var ikke den måde, jeg ønskede at afslutte sommeren, men hvad vil du gøre.



kilde

I mellemtiden, jeg ønskede at dele nogle af mine yndlings billeder fra Boston Public Libraries aktuelle udstilling kaldet Hilsen fra Boston - et kig på postkort går tilbage til begyndelsen af det 20. århundrede. Ifølge de udstille oplysninger, i 1907, amerikanske mailes over 677 mio postkort.

De var alle de vrede-de tweets Gårsdagens! Nedenfor er nogle af mine favoritter fra deres Flickr site.


kilde
ssource






kilde
kilde

kilde

kilde





Abonner på:: Surroundings::