Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

onsdag den 30. december 2009

At Last ... med betingelser

Der var noget, der ikke ville lade mig stille Taz i furfiend kolonne. Selv om jeg kæmpede med det næsten dagligt i et par uger, det ville bare ikke. Som et stort bjerg toppet med pigtråd-wire. NR. Du kan ikke overføre disse oplysninger.

Jeg vil begynde at skalere pigtråd og løbe væk i stedet.

At noget kom i sidste uge i form af en kryptisk telefonopkald. Jeg troede, det var en journalist på første og jeg var desperat forsøger at finde der ting, som jeg havde sendt ud "omkring en måned siden", og som klient, at hun kunne henvise til? Så sagde hun: "Nå, har du stadig har denne killing?" Få minutter, en af mine kolleger sendte mig en e-mail-sporet og stillet det enkle spørgsmål: "Har du stadig Taz?" De to hændelser var forbundne, og damen på hjertet af anmodningen har besluttet at tage Taz.

Så længe hun ikke har felin leukæmi (FeLV), en dødelig retrovirus, der inficerer katte, der er. Jeg har altid vidst feleuk men blev aldrig klar over, at det er så udbredt. (Til dels fordi vi har haft herreløse katte omkring hele mit liv og jeg har aldrig beskæftiget sig med det. Moderen har - endnu - for mange år siden, da den først blev identificeret.) Hun er villig til at betale for prøven, uanset resultatet. Jeg vil ikke tage hendes penge selv. Ret er rigtigt.

Denne dame lige mistet en kat for en måned siden som 14-årig, så hun ikke er villige til at risikere en hjertesorg. Jeg vil ikke bebrejde hende og forstår hendes tøven. Så er det FeLV test foregår Taz's arbejdstidsplaner, når jeg tager hende for hendes næste runde af skud på mandag. Kryds fingre, at hun er 100 procent raske! Hun sikker på, synes at være. Faktisk har hun en af de sundeste appetit jeg nogensinde har set. Forudsættes det, at alt går godt, vil vi mødes et eller andet sted i næste uge på et gensidigt praktisk sted til den store udveksling.

Jeg har været tøvende med at bringe det op, fordi det er stadig ikke givet på forhånd. Jeg har tænkt før, at dette måske ville ske. Og det gjorde det ikke. Så jeg har holdt stille. Jeg vil virkelig gerne, at dette arbejde ud. Især efter en e-mail jeg fik fra damen i går startede ud som dette: "Jeg er glad for at sige, at hele familien har forelsket sig i Taz. Jeg har sendt hende billeder til alle i min familie. "
Jeg har haft en smule angst siden sidste uge, da jeg vidste, at Taz virkelig kunne være at gå videre til et nyt hjem. Jeg har spurgt mig flere gange. Er det det rigtige at gøre? Virkelig? Selv moderen er tilbage-pedaling en smule, nu, at udsigten er i horisonten. Men så fik jeg en e-mail fra damen i går aftes, der sagde i del: "Jeg ser virkelig frem til at møde jer næste weekend, og selv om jeg vil være så glad for at have Taz ... .. Jeg vil nok græde, når du afleverer hende, fordi Jeg vil føle sig dårligt for dig. Jeg ved ikke om dig, men jeg får vedlagt i ca 2 sekunder. Tre kæledyr kan være en håndfuld så jeg er glad for, at du giver Taz til mig ... .. hun vil være en forkælet killing. Jeg kan simpelthen ikke vente. ... Tak igen og har en god weekend og pas godt på min killing Taz. "(Hun selv kan lide det navn!)

Læse, at smeltede enhver frygt eller tvivl, jeg måtte have haft om rakte hende over.

Yeah. Alt skal være OK. Dette blot synes ret.