Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

søndag den 12. april 2009

Jeg har netop birthed en baby!


My oh my er jeg træt. Jeg har netop birthed en baby!

Ok, måske er jeg ikke så træt som alt dette. Stadig, hvis du ønsker at se, hvad der fik mig så ophidset, bliver du nødt til at besøge min nye blog, Melanie's stauder.

Så hvorfor en ny blog? Nå, jeg skal bide den prik og begynde at ringe havearbejde business jeg har drømt om. Jeg har været tip-toeing omkring hele emnet i flere år nu, er det tid at komme ned til erhvervslivet.

I morgen tidlig jeg nødt til at være derude, så snart jeg har fået nok lys, så det er derfor, jeg er udstationering i aften i stedet for om morgenen.

Bare rolig, jeg vil ikke give afkald på denne blog. Melanie's stauder vil være rettet mod erhvervslivet udgangen af havearbejde. Hvordan til at hyre mig til foredrag (jeg har gjort dem i årevis, og år), når min have er åben for rundvisning, og hvilke planter vil blive til salg (og hvornår).

Kan du fortælle, at jeg er spændt!

Melanie