Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

tirsdag den 21. april 2009

Åbning Night: serie Preview Harrisburg @ Reading 4/9-4/12

Serie Preview Harrisburg @ Reading 4/9-4/12

Sandsynligste Forretter:
4/9/09 Michael O'Connor (L) @ Læsning, Tyson Brummett (R)
4/10/09 Justin Jones (L) @ Læsning, Joe Savery (L)
4/11/09 Ross Detwiler (L) @ Læsning, Vance Worley (R)

Vejrudsigten:
Jeg vil fortsætte med at yde vejrudsigt, ligesom jeg gjorde i sidste sæson, men kun for hjemmet spil.

Top Perspektiver:
Jeg vil gøre det meget den samme måde, som jeg gjorde i sidste sæson. Jeg vil videregive langs begge Baseball America (BA) og John Sickels (JS) liste over udsigterne på hvert hold. Hvis det er nødvendigt, vil jeg også tilbyde noter på spillere til at se. For mere information om John's karaktergivningssystemet besøg her

Læsning Top Perspektiver:
AF: Michael Taylor 6 (BA) / B (JS)
LHP: Antonio Bastardo 11 (BA) / C + (JS)
RHP: Vance Worley 16 (BA) / C + (JS)
RHP: Edgar Garcia 19 (BA) / C (JS)
LHP: Joe Savery 20 (BA)
AF: Quintin Berry 25 (BA) / C (JS)
RHP: Pat Overholt 26 (BA)
LHP: Sergio Escalona 27 (BA) / C (JS)
RHP: Michael Stutes C + (JS)
2B: Brad Harman K (JS)

Senatorer Top Perspektiver:
LHP: Ross Detwiler 2 (BA) / B-(JS)
AF: Leonard Davis 16 (BA) / C (JS)
1B: Bill Rhinehart 17 (BA)
SS: Ian Desmond 19 (BA) / C (JS)
RHP: Luis Atilano 27 (BA)
LHP: Cory Van Allen 28 (BA)
AF: Marvin Lowrance C + (JS)
AF: Mike Daniel K (JS)
LHP: Yunior Novoa K (JS)

Andre pitching udsigter til at se: Adam Carr, Justin Jones, Josh Wilkie og Sak Zinicola.
Rammer udsigter til at se: AF: Edgardo Baez og C: Jhonatan Solano.