Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

søndag den 14. februar 2010

Warrior Girl Music eNews Nov 09




kriger pige musik
November 09 eNews
en lille smule af Gilli månen
hver måned i din indbakke

Citat (lyriske) i måneden:
Jeg havde en åbenbaring, da jeg faldt i søvn i nat
En rigtig belysning, at sætte et fokus på mit liv
Og her har jeg været længsel, brændende drømmer al denne tid
Og jeg pludselig indså, at det er alt i mit sind ..
Gilli månen \ "samtale med mig \" fra det kommende album \ "Stilheden \"
co-skrevet med Pamela Phillips Oland.

G'day fredelige krigere ... Sikke en taknemmelig november. Jeg er så virkelig velsignet, der skal gøre hvad jeg gør i denne kreative verden, jeg lever i. virkelig rart at få din e-mail-selskab for et øjeblik, som jeg deler med dig mit månedlige nyhedsbrev. Masser af saft denne måned. Et foredrag på MIMICon i Hollywood, sidste koncert for år vil blive den 1. december i LA for Songsalive! Xmas Party, og 2 vidunderlige viser i Australien med Grace Knight 2. og 3. januar, og du har brug for at booke tidligt at få en plads. Også skrev om mine oktober måned, som var fuld af turistbusser, registrering og taler, plus nogle indsigtsfulde tips til dem, der ønsker at blive kunstner iværksættere ...
Nyd læses nedenfor, og ride. Der er så meget at absorbere, som livet er fyldt med action og kreativitet,

Klik her: www.gillimoon.com / warriorgirlmusicenews