Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

mandag den 18. januar 2010

Faa mere at vide, spare mere

Før jeg havde en baby, jeg faktisk blogges om Boligforandring. Jeg ved, jeg ved, det \ 's svært at tro, jeg nogensinde har gjort noget, men kærligt kærtegne min nuttede baby, men, tilbage i dag, for to måneder siden, jeg nusset boltepistoler og våde save i stedet for et spædbarn.
I \ 'd have lyst til at vende tilbage til mine rødder et øjeblik til at fortælle dig om tre ting.
1). Vi endelig færdige bygning hånden jernbane til vores veranda skridt, som vi startede næsten nøjagtigt 2 år siden. Og da jeg så \ "vi \" jeg rent faktisk mener Joey og hans onkel gjorde det, mens jeg var på en Badger spil i Madison. Jeg kender mit gode ønsker langvejs fra var en stor hjælp for dem.





2). Samtidig med at forske for vores forskellige ombygninger projekter, Joey og jeg fandt en god hjemmeside for priser og købe nye og renoverede værktøjer. Tools Plus er en stor arbejdsplads, som også tilbyder nyttige hvor-tos, en Q & A afdeling, blog og tonsvis mere - herunder rabatter og bonusser!

3). Taler om rabatter og få en aftale i almindelighed, en anden stor arbejdsplads, et projekt Tættere har en side helliget kuponer - på stort set alt - på Sears. Fra tøj til legetøj og elektronik til apparater, er denne side fyldt med besparelser. Lige i tide til ferien (som jeg ikke kan tro er her).
Så der har du det - en kort påmindelse om, at jeg raader viden om andre ting ud over børneopdragelse. Se dig næste gang, når jeg vil højst sandsynligt blive diskutere børneopdragelse og krammer en baby. Men bare for at \ "Keep it real, \" I \ 'll sørge for, at barnet er i besiddelse af en hammer.