Facebook, Myspace, Messenger, E-bay combo platform

lørdag den 29. august 2009

Dette kunne vaere Day

Denne let kunne være den dag, jeg får fra min plads og lugter Weird ret i hovedet. Ja, det virkelig kunne være. (Jeg er nu grundigt overbevist om, at han faktisk er weirder end hans to Weirder. Måske jeg skulle ændre de enkelte betegnelser Weirder og Weirdest)?

Jeg er normalt temmelig tolerant, men den begrænsede søvn over flere dage, at tolerance er ikke kun tynd, er det anoreksiske. Der er en række faktorer spiller ind i denne, men huset er chef blandt dem.

Badeværelset tapet er endnu ikke ankommet. Ikke at jeg er klar til at tapet endnu. Jeg har stadig vægge til bånd og skimme frakke. Men det gør mig lidt nervøs for, at måske det ikke vil være her i weekenden, når jeg planlægger at blive wallpapering. Det er meningen, at være i den øverste 90'erne med varme indekser langt over 100, så det lyder som lige så god tid til at blive boende i huset og tapet som enhver.

Bussen er optaget, men stille her til morgen. (God ting. Min tolerancetærskel ville være "off the charts.)
For første gang i lang tid, huset er virkelig noget for mig. Jeg er meget opsat på at få nogle ting DONE.Complete. Færdig. Over. Jeg tror, du får den idé.

Hvis køkkenet og badeværelset var de eneste værelser at gå, tror jeg, at jeg kunne fortsætte. Jeg tror, jeg kunne uføre igennem. Men med så meget andet arbejde stadig at gå, jeg har mistet min tålmodighed. Ikke at jeg havde en masse til at begynde med, men jeg normalt roll med hullemaskiner meget bedre end dette.

Her er håbet, at en lille koffein og iTunes vil være en beroligende kombination. Desuden kan det altid blive værre. Jeg kunne altid have STREP gerne Ty'smommy. Nu, kan ødelægge din dag ...